Torba jako gadżet reklamowy

Niemal każda firma szuka dziś sposobów na to, aby dotrzeć do obecnych, jak i nowych klientów i patrząc na ogromną konkurencję, takie starania trzeba zrozumieć. Nic zatem dziwnego w tym, że wiele z nich oferuje nam różne gadżety, które mają przyczynić się do tego, że o nich nie zapomnimy. Jeśli już przy nich jesteśmy, to praktycznym gadżetem reklamowym na pewno jest torba. Jak w związku z tym wyglądają takie torby reklamowe i czy warto stawiać na nie w kampaniach marketingowych?

Torba torbie nie równa

Można byłoby powiedzieć „nie wszystko złoto co się świeci”. O czym mowa? Otóż nie każda torba nadaje się do tego, aby nanieść na nią nadruk. Zdecydowanie najlepiej wyglądają tu eko torby z nadrukiem, a więc te wykonane z bawełny, polipropylenu czy nawet bawełny. Oczywiście nie oznacza to, że nadruków nie da się nanieść na torebki foliowe, ale nie jest to pomysł najlepszy. Jako że eko torby z nadrukiem nie zagrażają w żadnym stopniu naszemu środowisku, doceniają to także i sami klienci, którzy cenią sobie firmy, które stawiają na ochronę naszej planety.

Reklama o szerokim zasięgu

W ujęciu eko toreb z nadrukiem trudno mówić o klasycznej kampanii reklamowej. Mimo wszystko jako nośnik reklamowy taka torba może się sprawdzić i często się sprawdza. Jeśli logo swojej firmy naniesiecie na taką torbę wielokrotnego użytku, to możecie mieć pewność, że torba ta zostanie wykorzystana wiele razy. Dlatego też klient nieświadomie będzie reklamował Waszą firmę na zewnątrz.